Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
September 28, 2013
Image Size
443 KB
Resolution
1231×985
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
26,053 (13 today)
Favourites
1,260 (who?)
Comments
417
Downloads
73
×
JJJ by Okamewing JJJ by Okamewing
:iconlaughingjackplz::iconjeffthekillerplz::iconeyelessjackplz:
I LOVE THEM!!

ljはもう少しjeffより背が高そうです。
Add a Comment:
 
:iconkrystalizedstorm:
krystalizedstorm Featured By Owner Jan 15, 2015  New member
Jaaack....


I'lljustleavepeoplewiththeirinnocentand/orrottonmindstotryandguesswhothefrick-fracki'monabout.

Huehuehue have an ice day
Reply
:iconkairixox:
KairiXOX Featured By Owner Dec 15, 2014  New member Student
These three are my fave CP's!
Reply
:icontherebeltomboy:
TheRebelTomboy Featured By Owner Dec 6, 2014  Student Artist
hey, what type of drawing program do u use
Reply
:iconmistpaw89:
Mistpaw89 Featured By Owner Nov 25, 2014  Student Artist
*snorts into milk in surprise* What happened to your ears ej!? They USED to be grey!
Reply
:iconthemusicalgamergirl:
themusicalgamergirl Featured By Owner Nov 18, 2014  New member Hobbyist Artist
Dat ear bro dat ear....
Reply
:iconmiawachiro:
miawachiro Featured By Owner Edited Oct 31, 2014  Student Artist
Somehow it reminds me of this www.youtube.com/watch?v=biZODN…
Reply
:iconsylvie-liliea:
Sylvie-Liliea Featured By Owner Oct 13, 2014
Cuuuute!!! They look almost like a band. :3
Reply
:iconokamewing:
Okamewing Featured By Owner Oct 14, 2014  Hobbyist
Thank you! :D
Reply
:iconsylvie-liliea:
Sylvie-Liliea Featured By Owner Oct 14, 2014
You're welcome ^,^
They'd probably make a pretty interesting band.
Reply
:iconokamewing:
Okamewing Featured By Owner Oct 15, 2014  Hobbyist
I think so too^^
Reply
:iconsylvie-liliea:
Sylvie-Liliea Featured By Owner Oct 15, 2014
I wonder what kind of music they'd make if they were one... Whatever the genre, they'd look cute and scary at concerts.
Reply
:iconokamewing:
Okamewing Featured By Owner Oct 17, 2014  Hobbyist
I think that they sing intense music :3
Reply
:iconsylvie-liliea:
Sylvie-Liliea Featured By Owner Oct 17, 2014
Yay! I wonder if Jeff would be able to sing with his mouth wounds... Hmm...
Reply
:iconokamewing:
Okamewing Featured By Owner Oct 17, 2014  Hobbyist
oh.. XDD
Reply
(1 Reply)
:iconminingdrawsista:
miningdrawsista Featured By Owner Aug 12, 2014
Laughing jack kinda scares me 0__0 idk y
Reply
:iconokamewing:
Okamewing Featured By Owner Aug 12, 2014  Hobbyist
LJ is creepy but cool!!! :3
Reply
:iconminingdrawsista:
miningdrawsista Featured By Owner Sep 29, 2014
LOL agree! i pretty much love him oh and if u have read AWJTK (Adventures with jeff the killer) L.J is gay :D i have no probs with gay or lesbi peeps :D
Reply
:icontheunknownmassacre6:
TheUnknownMASSACRE6 Featured By Owner Aug 5, 2014  Hobbyist Artist
LOL JJJ X3 LOVE IT BTW
Reply
:iconokamewing:
Okamewing Featured By Owner Aug 5, 2014  Hobbyist
Thank you!!<3
Reply
:icontheunknownmassacre6:
TheUnknownMASSACRE6 Featured By Owner Aug 5, 2014  Hobbyist Artist
np *hugs againXD*
Reply
:iconelementalsilencer:
ElementalSilencer Featured By Owner Jul 24, 2014  Student Digital Artist
That kidney looks like it's gonna pop!
Reply
:iconokamewing:
Okamewing Featured By Owner Jul 25, 2014  Hobbyist
haha XD
Reply
:iconelementalsilencer:
ElementalSilencer Featured By Owner Jul 25, 2014  Student Digital Artist
Blood splatter!
Reply
:iconokamewing:
Okamewing Featured By Owner Jul 26, 2014  Hobbyist
oh! ΣO_o
Reply
:icondemonickiller45:
DemonicKiller45 Featured By Owner Jul 18, 2014  Hobbyist General Artist
That is the best pic of them I have evar seen!
Reply
:iconokamewing:
Okamewing Featured By Owner Jul 23, 2014  Hobbyist
Thank you!:D
Reply
:icondemonickiller45:
DemonicKiller45 Featured By Owner Jul 23, 2014  Hobbyist General Artist
You're welcome!
Reply
:iconloganloco123:
loganloco123 Featured By Owner Jul 14, 2014
me too
Reply
:iconokamewing:
Okamewing Featured By Owner Jul 14, 2014  Hobbyist
they are nice guys XD
Reply
:iconnananinalove:
NananinaLove Featured By Owner Jul 4, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Wow my favorite  creepypastas in 1 draw you are awesome i love tour drawsAnna squee Stoked Hamtaro Mouse Emoji-03 (Squee) [V1] Bunny Emoji-77 (Melting) [V4] 
Reply
:iconokamewing:
Okamewing Featured By Owner Jul 4, 2014  Hobbyist
yay Thank you so much///:love:
Reply
:iconkristi555:
kristi555 Featured By Owner Jul 3, 2014
awesome picture
Reply
:iconokamewing:
Okamewing Featured By Owner Jul 3, 2014  Hobbyist
Thank you!!:D
Reply
:iconsketchyology:
Sketchyology Featured By Owner Jun 8, 2014  Hobbyist Traditional Artist
I love them too!!! ^^
Cool art btw~
Reply
:iconokamewing:
Okamewing Featured By Owner Jun 8, 2014  Hobbyist
Thank you~!! :love:<333
Reply
:iconsketchyology:
Sketchyology Featured By Owner Jun 8, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Your welcome! ^^
Reply
:iconbloodykill42:
BloodyKill42 Featured By Owner May 31, 2014  Hobbyist General Artist
Jack..jeff.. Jack
wow I see it fits together
Reply
:iconokamewing:
Okamewing Featured By Owner May 31, 2014  Hobbyist
I think that many jacks are in creepypasta :3
Reply
:iconbloodykill42:
BloodyKill42 Featured By Owner Jun 2, 2014  Hobbyist General Artist
Its weird though
Reply
:iconokamewing:
Okamewing Featured By Owner Jun 3, 2014  Hobbyist
yeah...^^;
Reply
:iconbloodykill42:
BloodyKill42 Featured By Owner Jun 3, 2014  Hobbyist General Artist
yeah.... its strange
Reply
:iconbloodykill42:
BloodyKill42 Featured By Owner May 26, 2014  Hobbyist General Artist
I think jeff needs a nose XD
     So don't go nosing around
 England (Laughing) [V3]Pikachu Piff Plz   I cant stop laughing!!!!
Nem Laughing Nem Laughing Nem Laughing  
Reply
:iconokamewing:
Okamewing Featured By Owner May 27, 2014  Hobbyist
oh People don't draw his nose XDDD Even if he doesn't have a nose, he is the loveliest:meow: :heart:
Reply
:iconbloodykill42:
BloodyKill42 Featured By Owner May 27, 2014  Hobbyist General Artist
Oh well it's alright
I was making a joke
Reply
:iconokamewing:
Okamewing Featured By Owner May 28, 2014  Hobbyist
haha okay XD
Reply
:iconbloodykill42:
BloodyKill42 Featured By Owner May 28, 2014  Hobbyist General Artist
yay
Reply
:iconbloodykill42:
BloodyKill42 Featured By Owner May 28, 2014  Hobbyist General Artist
yay
Reply
:iconbloodykill42:
BloodyKill42 Featured By Owner May 26, 2014  Hobbyist General Artist
Warning! I LAUGH TOO MUCH!!!
Reply
:iconbeloula:
Beloula Featured By Owner May 24, 2014  Student Traditional Artist
I like it
Reply
Add a Comment: